Generande hårväxt angår väldigt många av oss, både kvinnor och män, i olika hög utsträckning.
Jag har länge letat efter den ultimata hårborttagningsmetoden, och testat många av de olika produkter som finns på marknaden. Här delar jag med mig av de olika alternativ som jag har hittat.

fredag 9 november 2012

Silk'n Flash&Go - test

Jag har nu beslutat mig för att testa Silk'n Flash&Go, och beställde den idag från shytobuy.se. Med en rabattkod på 10% så blev totalpriset ca 2050 kr. Enligt bilden ska det vara en Flash&Go Lux, som har 5000 ljuspulser i stället för 1000, så jag hoppas att det är en sådan som kommer. I vilket fall så ser jag verkligen fram emot att testa denna, eftersom jag läst så många postiva recensioner.
Så förhoppningsvis anländer den snart så att jag kan påbörja behandlingen. Observera att denna maskin är framtagen för användning på ljus hy med mörka hårstrån, så den passar inte alla.
Jag återkommer med mer information när jag har testat den för första gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar