Generande hårväxt angår väldigt många av oss, både kvinnor och män, i olika hög utsträckning.
Jag har länge letat efter den ultimata hårborttagningsmetoden, och testat många av de olika produkter som finns på marknaden. Här delar jag med mig av de olika alternativ som jag har hittat.

torsdag 13 januari 2011

Epicare

Epicare är en smart liten uppfinning för att ta bort hårväxt framför allt i ansiktet. Det sägs att den är skonsam och att man slipper hudirritationer.

Utformad som en tät metallfjäder böjer man den, sätter den mot området man vill ha hårfritt, och snurrar den. Korta som långa strån följer effektivt och snabbt med, och man behöver inte ens ha tillgång till en spegel. Det är många som har blivit förtjusta i denna lilla manick, och jag ser själv fram emot att prova den. Observera att den inte ska användas till ögonbrynen.

Klicka på bilden för att komma till Epicare's hemsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar